Klantenservice: Retourneren

Wij staan voor u klaar

Retour aanmelden

U kunt uw bestelling of een deel daarvan zonder probleem aan ons retourneren, mits de producten ongebruikt zijn, in de originele verpakking zitten en u de retourzending binnen 30 dagen na ontvangst bij ons aanmeldt. Waarna u nog 14 dagen de tijd hebt om de producten daadwerkelijk te retourneren.

Aanmelden van uw retourzending kunt u doen via deze link, wanneer u een account heeft. Zodra we uw retour ontvangen, gaan we er direct mee aan de slag en krijgt u binnen 24 uur een passende oplossing. Heeft u uw bestelling geplaatst zonder account, dan kunt u ons een e-mail toesturen om uw retour aanmelden. Vermeld hierin uw ordernummer, betreffende de artikelen waar het om gaat en wat precies de reden is van uw retour.  Wij nemen dan zo  spoedig mogelijk contact met u op.

Hamerdirect.nl, draagt de kosten voor het retourneren, wanneer er sprake is van een niet deugdelijk product of wanneer het product door Hamerdirect.nl verkeerd geleverd is.
Kosten voor retourneren

De kosten voor het retourneren dient u zelf te dragen. Hierbij kunt u een vervoerder naar keus uitzoeken. Retourneren is gratis als wij een verkeerd of ondeugdelijk product geleverd hebben. Specials/speciaal bestelde producten kunnen niet geretourneerd worden. In alle andere gevallen zijn de retourkosten voor uw rekening. Mocht na retournering blijken dat er geen sprake is van een verkeerd of ondeugdelijk product, kunnen wij alsnog retourkosten in rekening brengen.

Naar welk adres kan ik mijn artikelen terugsturen?

Producten kunnen geretourneerd worden naar:

Hamer Direct
O.V.V: Ordernummer/retournummer
Stadhoudersmolenweg 23
7317 AV, Apeldoorn

Retourvoorwaarden
Er zijn een aantal regels van toepassing op een retourzending:
  • Het artikel mag niet gebruikt zijn. Bekijken zoals u in een winkel zou doen is toegestaan.
  • Wanneer u verder gaat dan nodig is om de aard, kenmerken of werking van het product vast te stellen, bent u aansprakelijk voor een eventuele waardevermindering.
  • Het artikel zit nog in de originele verpakking, voor zover dat in alle redelijkheid kan.
  • Wij vragen u om uw retour altijd bij ons aan te melden, zodat we de retourmelding sneller kunnen verwerken!
  • Producten die vallen onder de uitzonderingen kunnen helaas niet geretourneerd worden.
Garantie

Hamerdirect.nl heeft veel producten in het assortiment met verschillende garantietermijnen. Is een product kapot of functioneert het niet naar behoren en denkt u recht te hebben op garantie? Neem dan even contact op met onze klantenservice.